Monday, December 1, 2008

minta maaf kwn2...

salam...
since kesihatan aku x mengizinkan akhir2 ni...aku mintak maaf la x dpt nak update blog...tgu dah btl2 sihat baru bleh...skg ni nak tgk pc pon nak termuntah..
ptg ni aku ada appoitnment kat Damai hosp. kat tmn melawati...hmm takutnya..nak wat laporoskopi (ntah btl ke x eja nye..) nak tau apa sebenonye punca penyakit aku ni...
dah berpuluh pil aku telan..dah habis ubat minum utk gastrik tu aku minum...painkiller pon dah abih..
tp sakit x ilang :(
sampai xtau nak buat camne...dah x larat dah aku nak tanggung semua ni..tadi dpt reference letter dr uia..hopefully aku okla..ntah2 kena warded..x kisahla warded ke x asalkan aku sht lps ni..
kwn2..doakan aku cpt sembuh ye....

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

2 comments:

Dda Ly said...

dkak..get well soon yea!!pastu kne jaga kesihatan tu terus...i'll pray 4 u dear!

Puan Gee said...

Salam Yan
how r u feeling today?
camne check-up semalam... hope takde yg serius ... take care yer... jaga diri dan kesihatan... nnt nak raya plak ;)