Thursday, January 15, 2009

adu du du du du du....

arini mood aku x baper baik uolsss....wpon aku pakai baju merah menyala tp mood aku x semenyala baju ku ittew...uhuks!!

(manik kat lengan baju tu aii jahit sendrik youuu!!! ~ sempat lg promo muahahaha)

okeh sbb hape haku moody arini?

sbbnye smlm balik keje after soping2 brg dapor dgn hubby, smpi umah tgk2 org tgh fogging kwsn umah..tau x fogging tu ape? ala yg nak halau nyamuk tu la...yg asap2 byk2 tu (kes x reti nak explain la ni :P )

sementara tgu org abih fogging, kitorang lepak dlm kete sambil mkn limau..buleh ke..huhuhu..

pastu aku & hubby pon kuar le dr kete melangkah ke umah dgn jayanye..tetiba....

BEDEBUK!!!

eh kenapa aku dh tergolek kat lantai ni? sekelip mata je ngko!!! sakitnye mak aii....rupanye aku terjatuh sbb terpijak lantai yg berminyak bekas kena fogging baru jap tadik...hubby lak 2-3 langkah di belakang aku x sempat nak sambar .."mcm nangka busyuk sayang jatuh" ceh aku yg sekeping ni dikatanye nangka busuk?? kurang asam boi btol..huhuhu...

nasib baikla kwsn umah masih diselubungi misteri asap2 tu, maka jiran2 x nampak le haku jatuh..kalo x jatuh le reputasi mak, nyahhhh...drop my waterface je..muahahahaha!!

smpi umah terus hubby sapukan minyak panas...bukan minyak panas dlm kuali tu..mau jadik kes penderaan kalo gituk...minyak afiat panas le..huhu sakit yang oii...sakit sbb jatuh punggung dulu..pastu siku pon melecet...smlm solat asar berlunjur jer..solat magrib duduk..nasib baik solat isyak dah leh berdiri mcm bese...

tp nak tido smlm baru la rasa lenguh satu bdn...huhu cakit mak....

so sbb itula haku agak moody sket arini...sakit badan...adu du du du...

siku yg melecet..wpon hanya 1cm tp sakitnye 1 badan yg rasa..huhuhu

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

2 comments:

mommy otai said...

kat momtot itu tk taruk myk pns ke..ngehngehh...;-p...

ryani said...

itu momtot xde dlm ini gamabr...huhuhu