Friday, April 10, 2009

cepat2...

hari ahad ni hari yg bermakna bg aku....tp aku tahu ia hari yg paling bermakna buat abah ngan mak...

tghari td gi jusco jap...kesibukan keje dan kesihatan yg kureng menyebabkan aku 'terlupa' utk mencari kad utk abah ngan mak..biarlah x sempat beli ahdiah apa2pun..yg penting ingatan tu tetap ada...

xde byk choice..yg ni is the best...see my abah ngan mak very hepi wpon kad ni x sampai lagik kat diorang..hehehhe


april mmg byk date yg harus diingat dan diraikan...23rd ni will be my mom's 55 besday..sorila anak mu ini sedikit 'weng'..since 2years back ni aku mmg hanto kad 'kartun' kat mak aku...cos it looks cute n i know my mom will smile sampai telinga!!

so this what i picked 4 my beloved mom =D
opsss!! besday hanan lak on 21st!!! aduhh mau dibeli apa ye utk anak daraku ini....


ekceli kad, hadiah x penting kan? mana leh sama dgn segala kasih sayang yg parents kita bagik kan??
eh okla..nak cepat2 gi post ofis jap..ntahs empat ke x nak pos express...byeiii




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: