Thursday, November 13, 2008

amende ni?

wow...merahnye makngah....

heheh saje je nak tunjuk hadiah yg aku dpt sempena family day aritu..group aku dpt no.6 out of 10 groups...okla tu dr nan ado...kalo ikutkan no.2 sbb ms treasure hunt tu kitorang 2nd team arrives tp performance kitorang mlm bbq tu agak hambar (adakah disebabkan kepenatan balik dr KT-ceewah alasan...or team members agak malu2 kucen menunjukkan bakat or mmg lagu yg kitorang nyanyi tu kureng menyengat-alasan lagikkk...)huhu lantoklaa...

yg penting bilikku akan jadik merah..romantik gittew..huhu...lampu ni beli kat ikea..rege 20hengget je...so semua yg dpt no.4-10 tu dpt lampu ni la...opismate aku ckp, lampu ni leh pakai 7hari sebulan je...time 'bendera merah' on le lampu ni..so nanti bila tgk lampu ni on, laki korang kena paham2 ajelaa...paham ke x paham ni?hahahha....biorle rahsie..ahaks :P


saje je letak skali ngan kete menan hubby ku ittew...barulah matching..
yg mende bulat2 tu aku letak sendrik...beli kat ssf..dah lama dah beli..saje kasik bling2 sket..hehe aku kan kreatif orgnye...(saje je nak puji diri sendrik pepagi bute ni..huhuhu)




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: