Monday, November 17, 2008

ulat oh ulat...

aku mmg ulat buku





ada 5 bijik yg baru pinjam ngan kak ana..ntah bila nak diabiskan xtau le...
kak ana ni mmg novel collector..aku tukang pinjam je..ahaks...dia siap wat style library lagik..ada kad peminjam..tgkle siap buh envelope kt blkg buku..ala sebijik cam library...senang gitew..kalo sesapa pinjam pastu wat rete sendrik..pandaile kak ana carik..x gitu kak ana...hiks...

skali pinjam mmg 4-5 buah..slalunya sebulan ke 2 bulan habihla aku baca..tu kena tgk mood...kena penyakit M gak..huhu 3-4 bulan le jwbnye....ni aku dh pinjam kali ke-3 ke ke-4 kot...maknanye aku dah pinjam almost 20bijik novel kepunyaan kak ana..most of them, of coz la Norhayati Berahim nye... (saya penah jmpa dia live..dia baikkk sgt :P)

skang tgh baca CSR - Cinta Sang Ratu by Ramlee Awang Murshid

baru je chapter 45..sikit lagi nak abih

kalo sesapa penah baca Bagaikan Puteri (BP), CSR adalah kesinambungan BP..lps CSR ade final episode of these trilogi (mcm LOTR le pulak) tajuknya..alemak lupola pulok..hehehhe...

citer ni mmg best...kalola leh wat film..aduss sonoknye...mesti kalah LOTR le...

tp yg paling best..sbb heroin citer tu sama nama ngan aku..hiks...sambil baca sambil berangan tau :P

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: