Monday, November 17, 2008

rumah chantek...

"jom jom..korang nak tgk umah cantik x?"
"umah sape busu?"
"umah kwn busu, cikgu A, yg dtg td"
"yg mana 1?"
"ala yg putih2 tu..bwk anak2 3 org"
"oo ok..jap nak solat asar jap"


gedebuk gedebak...berhimpit dlm kete 7 org : busu, bibik, kaklong, nad, aku, sarah & jasmin...terus pegi umah cikgu A x jauh dr umah busu...otw tu busu dok pujila umah cikgu A cantik..blablabla...masuk je kwsn umah dia..
















waa umah2 kat sini mcm english style kan? (tp lupa lak nak snap gambo..hehehe)

ok dah sampai..jom kita serbu...












waa mmg canteklaa..mcm masuk showroom je..x pon mcm dlm deko bersama eric je..hehhehe...tp gambo nad yg byk amik..aku tukang belek2 je..hehe














waa dapur dia canteklaa..ada counter lagik..hubby ku mmg suka dapur ada counter..tp dapurku nanti sekangkang kera..ala belasah ajela..huhu

siap belasah kuih raya homemade cikgu A yg still best wpun dh nak masuk raya aji..huhu


waa idea..idea...nak balik tu baru perasan layout umah cikgu A sama je ngan layout umah yg aku beli..waa..idea dtg....syioknyee...x sabo nak tgu umah siap...






Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

4 comments:

wanie said...

cantik rumah ni..kat mana ye ni?

ryani said...

kat kota damansara wanie

LiXa NiZaM said...

ni umah ape ni? condo ke? banglo ke camner?

ryani said...

umah apartment za...kat kota damansara..comey la za..dia beli 160k aje...tp rasanye skang dah 200k kot rege dia