Sunday, May 10, 2009

emergency....

live telecast dr umah mak abah aku kt kg..hehehhehe
pagi smlm mak call, bgtau abah masuk emergency..sesak nafas..
terus aku ngan hubby siap2 balik kg..kebetulan pulak cuti Wesak..
dah le tayar bocor, masuk paku..sementara hubby gi tampal tayar, aku kemas2 baju..kol 10, baru gerak balik ke Kemaman

kitorang lalu jalan lama, x lalu highway..sbb kitorang kan x biasa balik siang, selalunye balik malam..kalo malam, boleh speed sikit..ni kalo siang, lalu highway...adoiyaii..bwk 110 pun mcm 90...bosan gile..so lalu jalan lama sedap sikit mata mendang, leh tgk umah org, pokok2 pun byk..sejuk redupppp je...

berenti jap kat Temerloh for brunch..brunch2 punmkn nasik gak..heheh..hubby teringin nak mkn ikan patin msk tempoyak..dah le sesat jap dlm bandar Temerloh tu..kekekke...

kitorang jln slow2 sbb ms b4 bertolak tu, mak ckp abah dah leh balik umah..abah x kasi rushing sgt..

kol 2.45 kitorang selamat sampai kat umah..jenguk abah jap...abah tgh tido...then borak2 dgn mak...Alhamdulillah tgk abah dah lega sikit..tp nampak lemahh sgt...isk sedih lak rasa....

eh okla...ni nak citer sikit je ni...entry ni akan bersambung lagi..dgn full of pics..hehhe..keje aku semalam asik ambik gambo je....pakai henpon je..heheh

jap lagi kol 10 nak gerak balik KL...esok keje maa...hubby lak nak masuk keje jap ptg ni...dia tgh train new staff....

oh ye sempatle jugak celebrate mother's day dgn mak..adik2 siap beli kad..tu pun akan publish pic nye later ok...

doakan abah aku cepat sembuh..dan doakan kami selamat sampai KL...

adios..salam...




Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: