Wednesday, May 20, 2009

Terima Kasih Cikgu!!


masih belum terlambat utk aku mengucapkan Selamat Hari Guru kepada:

of coz Abah aku...yg telah berkhidmat sebagai guru selama 30 tahun ++..dan baru saja 3 tahun pencen
2nd..kpd Mak aku...yg skrg bertugas sebagai Ustazah di bawah Yayasan Islam Terengganu (utk mengisi masa terluang)
3rd..kpd Kaklong aku yg mengajar di SRK Merlimau 1 sebagai 'teacher'
4th..kpd adik aku, Man, yg akan graduate June ini dgn Degree in TESL..postingnya xtau lg kat mana...
5th..kpd adik aku, Acik, yg sedang mengikuti KPLI di Maktab Batu Rakit, KT
6th..jugak kpd adik aku, BangMin, yg akan melanjutkan pelajaran ke bidang pendidikan di UiTM
7th..kpd my auntie, Busu, yg mengajar di Merang, Terengganu

dan juga kpd guru2 yg telah mengajarku menjadi seorang 'manusia' di:

  • SRK Merlimau 1, Melaka (1986-1988)
  • SK Kesang Tua, Jasin, Melaka (1988-1989)
  • SRK Air Baruk, Jasin, Melaka (1989-1991)
  • Maahad Muhammadi Lilbanat, Kota Bharu, Kelantan (1992-1994)
  • SM Agama Maarif, Besut, Terengganu (1994-1997)
  • Kolej Ugama Sultan Zainal Abidin (KUSZA) - Certificate of IT (1998), Diploma in TESL (1988-2000)
  • Universiti Teknologi Mara, Dungun - Diploma in Office Management & Technology (2000-2003)
  • akhir sekali..kpd kawan2ku...Munie, Lia, Suzi, Mokku, CT Peng, Arif, Awie, Kerol, Mc'Yus, Haiza...hmm ramai lg aku xleh nak recall sorang2....yg aku pun x sangka korang akan jadik cikgu/ustaz/ustazah akhirnya....Selamat Hari Guru jugak utk korang...jgn kena buli dek students dah le..sbb dulu korang kan suka buli cikgu2 kita..kekekkekek
    juga utk teman2 blogger yg bergelar guru....


    free glitter text and family website at FamilyLobby.com


    Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

    No comments: