Thursday, March 12, 2009

away again...

dah tgk calendar March kan?

so mlm ni aku balik kg..doakan kitorang slmt sampai ye..x lama..lalu LPT 3jam je dh sampai. esok pasti mak andam ni bz dgn hantaran..siap2kan kat umah dulu then ptg br bwk gi umah pengantin..
kat sana of coz la nak nyetelkan pelamin, bilik pengantin & meja mkn beradab...owh very the bz mak!!!

sabtu is the wedding..pagi kol 9.30 Munirah bertunang dulu dgn gewe nya si Abu, then 11.30 barulah si kakak~ Hanim yg kepoci tu nikah dgn tunangnya si Hanek then sanding..hmm dah terbayang2 suasana majlis tu..hmm i love weddings!! dunno why tp mmg suka la kalo bab2 kawen2 ni =P

so blog ni akan sepi sekejapan sajork..dont miss me!!! hikhik...

tp tgkle kalu rajin akan ku hapdet dr kg okeh..jgn xtau umah mak abah aku ade internet..kalah umah aku!! kali ni ingat nak amik pics masakan mak pulak...aku ni kalo balik kg mmg malas tol nak tlg mak msk..yg aku tau benda dah siap nak mkn je..hampes nye anak!! kengkadang je aku rajin tau..tp mak aku xde la bising2...dia senyap2 je kat dapur tgk2 dah siap..tp sbg anak yg mithali kena la jugak tlg2..jgn reti mkn jerk..heheheh

okla..dah malas dah nak wat keje...badan je kat sini, jiwa ragaku dah laaaaaamaaaaa sampai kg!!


Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: