Tuesday, March 17, 2009

mak andam mengganazzz!!!

setelah journey selama 3jam++ kami sampai kg dgn jayanye hampir kol 1am..masa sampai tu mak tgh rilek kat dapur..adik2 jantan pun lom tido lg..lepak2 borak2 gosip2...pastu naik atas kacau nawal, hannan ngan hanif tido..cium diorg sepuas ati sampai nawal terjaga & tersengih2 tgk maklang..sian lak kat nawal..takpela kan makngah dah janji nak tido ngan nawal mlm ni kan?

esok pagi, bekpes ngan mihun je..aku mkn 2-3 suap. lepas bekpes hubby tido balik..aku main2 jap ngan budak2 kenit kat umah tu..then mandi and start enjin la..kang tangguh2 kol bape lak nak gi umah pengantin....so bilik adik aku menjadik working station aku...

senjata utama aku ~ glue gun!!

tgk le berkecah abih bilik adik aku..nasib ko la dik..penat gile weh wat benda alah ni..awal2 lagi aku dah pesan kat pengantin suh gubah siap2 telekung, sejadah, towel ngan kain pelekat..tgk2 dia bwk yg dok elok berlipat dlm plastic...tu pun telekung, handbag ngan bakul buah je ado..

poning palo acik nak gubah telekung...tensen sey!! last2 jadik jugakle...blasah ajela..kalo org len sebok komplen2 aku suh je diorg wat sendrik!!

jap2 aku berenti..sakit belikat weh...kalo boring ngadap hantaran aku pi main2 ngan budak2 kenit jap..kasik ilang tensen..dah le perut lapo..mak pulak gi nolong jiran dpn umahw at keje kawen gak..kebetulan abah aku msk megi..2 mangkuk aku balun..hikhik..
aku setelkan hantaran dr pihak laki dulu...yg pink tu dr laki utk pompuan..yg pepel tu dr pompuan utk laki...kol 4.00pm dh siap..okeh nak mandi utk 2nd time, solat jamak & siap2 kita gi serang umah pengantin!!!


Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

3 comments:

mek da ©™ said...

pink...cantiknya!

purple_lav said...

memang ganaz cara duduk tu....warrggghhhh makan budok!!!

ryani said...

tu dah abih sopan santun tau..kalo ikutkan sinsing suar sampai peha..auww mak syeksyi nyahhh!!