Wednesday, March 18, 2009

kau pergi jua...

7.40am 13th March 2009...

tit tit..tit tit...

aku tgh melayan Hannan bekpes, tetiba hubby panggil..

"sayang, ni azie mesej ni.." hah? tetiba aku rasa lain mcm..
"knp bang?" cpt2 aku masuk bilik..hubby hulurkan fon aku sambil berkata..
"anak dia meninggal le"

tersentap aku!! cepat2 aku baca sms dr azie

"salam k.yan, baby auf dah takde"

Innalillah...patutla smlm sepanjang otw balik kg, aku teringat2 kat azie...last skali aku bertanya khabar anak dia, hari sabtu lepas..pastu kwn2 yg updatekan citer psl anak dia..

terus aku reply sms azie, ucap takziah & bg support..dan terus aku sms semua kengkawan...inform about the death..

azie ckp, sampai anak dia meninggal pun, doc still x dpt detect apa prob anak dia..kuman yg ada dlm bdn anak dia tu x bleh dilawan wpun doc dh bg ubat yg paling kuat..

sabarlah azie..dia akan jadi bidadari syurga..biarlah dia pergi dr terus menderita..Allah dah berikan yg terbaik utk kita semua..rezeki arwah baby Auf hanya sempat 19hari merasai kasih sayang dan cinta dari azie & abe, tp k.yan yakin perasaan tu akan kekal sampai bila2..
InsyaAllah kami akan melawat azie weekend ni..Al-Fatihah utk Muhammad Auf Anaki bin Fakry


Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: