Wednesday, March 25, 2009

it's a PAY DAY!!!

yeyeah!!
arini gaji!!
weeehuuuu!!!!

gaji bln ni extra dekat 2oo jugak...

increment utk bln March...plus ngan increment yg tertunggak utk bulan Jan & Feb
setahun keje increment 60++ jerk?? hampess!! bila ntah increment CLA (a.k.a PTK) aku nak masuk haa??? aku dpt level 4 tau!! hampes le diorang nih!!

tp yg x syiok medical claim aku x masuk..wuwuwuwuwu =(

xpela next month kalo x masuk aku pi pancitkan tayar kete doctor!! muahahahahhaha gelak syaitonnn!!!

tolak segala bills, byr kete, interest umah, kasi mak, duit dapur blablabla gedebuk gedebak....

adoiyaiiiii.....tinggal ciput je....huhuh =(

xpe la..apa2 pun aku bersyukur di atas rezeki yg Kau berikan ni Ya Allah....terima kasih kerana memberikan aku kesihatan yg baik dlm melaksanakan pekerjaanku ini...Amin...

wahh tetiba alim di situ..ahaks =D

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: