Monday, March 23, 2009

q8234238ryuergy3i475t345238574398erioueklty4rt8usuiryw78e!!!!!

tutt tutttt... (ini call yg kali ke-40)

'elo, kak ........., ni yani ni ha dr STAD' (haa baru ada, dr pagi aku call ko tau x??!!)
'ye knp yani?' (amboi lemah lembut je sore..ko tau x dah bape ratus kali aku call arini??)
'kak, knp claim saya x masuk? saya anto laaaamaaaa dah kak!' (saje je aku tekan laaamaaa' tu dlm2)
'anto bila?' (ewah2 ade bran tanya aku anto bile??wah mule hangin ni!!)
'kak, saya anto 17hb lagik. bukannye saya anto awal bln. kalo saya anto awal bulan tu logik la jugak claim saya x masuk!!' (hnnsss..hnss...tubik asap ikut idong dah ni!)
'ala kita tokleh nak paksa2 doctor sign yani..bukan claim awak sorang je, ramai lagi ni..xkan le tiap2 kali org claim akak nak bwk masuk bilik doctor' (wah gitu dia explain kat aku!)
'iye le kak saya paham le benda tu. tp skrg ni, saya anto claim tu sebulan lebih yg lepas! patutnya mmg dah masuk kan, ni knp bleh lambat? claim2 ni through meeting ke?' (aku dah start nak perli2 dah ni..sbb aritu kata semua kena through meeting!)
'eh, xdela. semua doctor sign je..eh jap..haaa ni baaaaaaru je claim awak kuar dr bilik doctor ni ha...' (tanpa rasa bersalah ayat last tu menusuk jiwa ragaku!!arghhhhhh!!)
'haa? baru kuar? knp baru kuar? ke akak baru bwk masuk claim saya?' (arghhh tekanan tekanan!!!)
'eh, xdelah, betulllll...baru je kuar..akak xde kuasa nak paksa2 doctor sign yani. xpe claim awak masuk bulan depan' (amboi bykle ko punye xpe!!)
'kak, saya ni dah plan dah, saya ni nak byr utang kad kredit. dah le saya guna kad kredit time tu!!' (wahh asap berkepul2 ni kuar ikut telinga lak...ne no ne no ne no bunyik ambulance dah ni!!!)
'akak xde kuasa nak paksa2 doctor yani..akak ni org bawahan je. doctor sibuk, dia gi conference, cuti skolah lagik blablabla' (arghhh alasan!!!aku x kose dah nak dengar!)
'okla kak, abih tu claim saya ni konpem la bulan depan??' (dah le x guna gak aku nak bertekak dgn dia...wat abih air liur je..claim x masuk gak!)
'a'ah..bulan depan le' (cesh selambe je dia ckp!)
'saya dpt full x kak? ke dpt separuh je???ke x dpt langsung???' (heheh aku perli lagiks!!)
'kat sini 700++..akak x tau le full ke half ke..' (eh eh kan keje ko tu, xkan le ko xde list total claim baper???)
'haa betullah tu...xpela kak, kalo bulan depan x masuk gak xtau le saya nak ckp!' (cesh ayat saiko tu..saje je nak bagi dia rasa bersalah)
'akak ni org bawahan yani..xtaula bila nak jadik org atasan. dah mati dulu kot baru leh jadik' (ek eleh nak mintak simpati aku lah tu!! boley blaaahhhh!!)
'okla kak, bye!' (arghh malas aku nak dgr ko nak beli simpati aku...x kose aku tau x???!!!)

argghhh tekanan!!! cubalah ko say sorry ke hape sejuk sikit ati aku..ni nak pusing2 ayat lak!!

hari ni adelah hari hangin satu badan sedunia!! sekian time kacih!!


Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

No comments: